Kim "Rynkan"

Damer, herrar, flickor och pojkar, jag har ett mål!
Åtminstonde ett big no no, att vara likblek..




Förmodligen kommer jag att se ut som en rynkig hund efter ett par år men här ska solas, fick mersmak efter dagens första solariebesök på nån månad! Det finns väl en anledning till att man kan skönhetsoperera sig? Sen var det ju det där med hudcancer, det låtsas jag inte om att jag vet..

Dusch i mörker (lampan har gått igen) och sängen, så intressant blir min natt..

Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

jag kör också på den där förnekelsen om hudcancer och pressar en gång i veckan, herrejisses man vill ju inte va blekfis.

puss min vän( jag skrattar fortfarande åt musikvideorna;))

2009-09-16 @ 07:57:51
Postat av: kiira

vilka musikvideos? :S puss

2009-09-16 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback