Open it up

Shit, jag blev riktigt arg där vid den tidpunkten då jag skrev det förra inlägget.. Jag har bjudit mig sälv på rejäla humörsvängningar den senaste tiden och det är inget jag gillar. Jag vet att man behöver få ut skiten ibland men ändå, jag gillar det inte!

Som tur är vet jag hur jag piggar upp mig själv, genom bra musik!
En ständigt återkommande låt som inte har något men skiten att göra utan bara gör mig jävligt glad är denna:





Jag lyser upp som en sol och allt de onda försvinner för en stund.
En till låt av denna slag, också den axwells mästerverk är:





Jag har lyssnat på dom här låtarna hela våren och sommaren, både hemma och i bilen och har ännu inte tröttnat, då har man lyckats?!


Leave the world behind you kan var jäkligt skönt ibland, att skita i tankar..


I morrn väntar en lång dag som startar redan timmar innan jobb kl 12.
Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback