ostigt

Äntligen hemma!
Den här dagen har kännts lååång!

Nu sitter jag och väntar på att mina tortellinis ska koka färdigt, onyttigt blir det här, tortellini med ostsås men det var grymt längesen jag åt det och gott ska det bli!





Jag har dessutom fått mitt första bud på skorna på tradera, woho! Fick en kommentar här på bloggen om storlek, båda är 39, sugen?

Mat, solning och sängen, inte allt för intressant men jag är så trött så jag kommer garanterat somna redan i solariumet..

Hej!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevligt att det är rätt storlek på skorna, jag vill ha båda paren till och med! :) Och jag bor i Uppsala. Ska jag buda på tradera kanske?:P

2009-09-17 @ 21:39:50
Postat av: Anonym

Sv Sara: Ja, det verkar tyvärr som att du får göra det. Dom bruna är inga bud lagda på som dom kan man nog ta bort men dom svarta är det igång på. Hur gör vi?

2009-09-17 @ 21:51:15
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback