pinkmob

Allt jag begärde var 8 timmars sömn i lugn och ro men det var tydligen för mycket att begära..
Sjukt kaotisk natt, ännu en jag önskar inte har hänt och som gärna får raderas ur mitt minne.



Bara för att klaga lite till så är min mobilladdare borta och jag får ladda telefonen i datorn, tur att jag iaf har den möjligheten!






Vad är människan utan mobiltelefonen?!


Nu blir det jobb och jag hoppas verkligen att jag håller mig vaken bakom ratten (Även om du tycker, "Du är värdelös Kim och jag önskar att du dör"). Hur kan man säga en sån sak och dessutom vid 2 tillfällen?!

Hej..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emelie

Vem i helsike säger nåt sånt?

2009-09-18 @ 11:44:24
URL: http://emeliegrannas.blogspot.com
Postat av: nina

det är inte okej Kim!! du borde aldrig mer prata med den personen, sånna människor ska man hålla långt bort ifrån sig, även om det är svårt.

var stark(som jag vet att du är)

puss fina flicka

2009-09-18 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback