rövare

Godmorgon!
Som tur var så slutade den som tvättade i de andra maskinerna vid 12 så jag kunde ta över dom, var klar "redan" halv 2 så jag fick lite sömn inatt..

Nu ska jag gå och träna, börjar jobba kl 15.00 så det gäller att passa på att göra saker man inte annars hinner.

Jag har kommit fram till att jag inte bara fick hjärtat berövat för ett tag sen utan även också min rumpa, hurdå? Jo, i samband med allt tappade jag ett par kilo och rumpan försvann, hur kul är det att inte ha en röv när man är brud?! Skulle jag få bestämma skulle jag ge alla kvinnor lite mer former, mer tuttar och rumpor åt folket! Tuttarna kan däremot bli lite svårt att träna till sig men visst kan man väl träna upp en rumpa i allafall?





Jag tänker i alla fall börja jakten på min försvunna rumpa idag!


Hörs snart!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har länge undrat vart du jobbar, jag har följt din blogg nu några månader men ingenstans framkommer det var någonstans du jobbar, har förstått att det är någon typ av butik men vilken? :)

/ nyfiken läsare!

2009-09-01 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback