Samlare

Skönt, klockan är bara 16.40 och jag är redan hemma! Dessutom har jag hunnit med att leka chaffis åt Kaisa som äntligen köpte sina efterlängtade stolar. Bra där!

Jag ska nog ta tag i disken och sen ta min racercykel till Kaisa och se hur det blev med hennes nya tapet, säkert skit ballt! Ni ska få se..
Jag har också donat lite hemma och fixat ihop lådorna som nu står i "tv-bänken".





och en del av skosamlingen flyttades hit..




Som ni ser är inte min Conversesamling riktigt komplett utan ersätts än så länge av en kartong men jag tror och hoppas på en fin lön, då kanske jag blir ägare av ett par bruna med, och gråa kanske? Någon frågade igår varför jag egentligen ska ha så många likadana i olika färger, svaret blev "för att jag vill".. Haha, jag är galen!

På tal om converse, det budas för fulla muggar på mina traderaauktioner, det svarta är uppe i 310:- och 2 dagar återstår :)!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback