Skruv

Vilken jävla natt jag haft, fyfan! Jag hatar hela situationen..
Mer än så delar jag tyvärr inte med mig..


Läste en minst sagt skruvad grej på aftonbladet.se nyss..




En man misshandlade sin fyraåring styvdotter till döds och mamman väljer att stanna hos honom och gifta sig i fängelset. Hur kan man tänka så skevt? Hur kan man vilja vara med någon som dödat ens egna barn och dessutom med flit?! Jag kan verkligen inte förstå mig på nått sådant men det måste handla om att hon inte älskade sin dotter av hela sitt hjärta? Att hon på något sätt är psykiskt skadad. Jag blir lite rädd för sånt, tänk om jag blir knäpp nångång i livet, man vet ju inte?! Tänk om jag skulle göra nått sånt?


Vi får hoppas att resten av dagen bjuder på lite fler trevligheter än vad den började med!
Nu blir det jobb, 10-19.15.

Ha en fin dag i solen :)!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Fy fan! Jag mår ILLA! Hon måste vara psykiskt störd.. Waaaaaaaah! Jag är så ARG!

2009-09-23 @ 10:07:16
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback