svampigt

Åh, jag har så tråkigt!
Haha, att man alltid ska klaga.. 
Jag har ringt till skatteverket och begärt en uträkning på mina pengar jag fick tillbaka som enligt mig inte alls stämmer och så har jag bokat in en service på min bil och ringt tandläkaren för att ändra tid, shit vad tråkigt, det är typ allt som hänt idag..

Jag skulle vilja gå ut i skogen och plocka svamp, på riktigt! Det är så mysigt att bara traska omkring i gummistövlarna och leta en höstdag som denna. Det kanske märks att jag ursprungligen är från landet?





Nu ska jag snart träffa Jill iaf på friskis och köra ett rejält pass, förmodligen kommer jag komma därifrån mer död än levande eftersom jag inte kört pass på nästan hela sommaren men det ska bli kul som fan!

Nu kör vi!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback