swooosch

Shit, idag har jag fan varit aktiv på riktigt, far och fläng hit och dit!

Jag började på stan för att leta efter ett par höststövlar men hittade inga som jag direkt föll för så det får bli ett senare projekt. Däremot bytte jag min färgpatron till min fotoskrivare som jag hade köpt fel så nu jäklar ska det skrivas ut foton! Jag köpte också en massa underbara hårprodukter och en tvålpump.



Bead Head glansspray 249:-, Bead Head Smoothing stuff 219:- och Revlon Colorcream 198:-, allt från Hair&Face.
Helt underbara produkter som gör allt för håret och dessutom luktar galet gott!
Tvålpumpen kommer ifrån Cleas Ohlson´s, 59:-.


Sen bar det av till Chili Store, därifrån fick jag med mig en förvaringspall hem, 399:-. Jag har insett att det där med förvaring är viktigt när man bor som jag bor och sen har jag ingen stol heller, ett problem när man behöver komma upp i höjd lite så den här var precis vad jah behövde, nöjd som fan!




Sen blev det IKEA och lite småshopping och även en hylla som jag tänker använda som TV-bänk då min nuvarande inte alls passar in och är förskräckligt ful.



Ljus 29:- (Jag vet, ful färg men dom luktar jäääkligt gott), durkslag 89:- och potatisskalare 9:-.




"Tv-bänk" 249:-


Nu är bara problemet men tv-bänken, hur hade jag tänkt att mecka ihop en IKEA-pryl utan att ens äga en skruvmejsel?! Jaja, problem är till för att lösas så vi får väl hoppas att jag grejer det där..


Full fart frammåt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback