DBI

Godmorgon!

Natten var bra men snorig, man kan ju verkligen börja undra vart allt kommer ifrån, hur kan så mycket snor tillverkas så fort?! Mmm, fräscht samtalsämne mitt i frullen..

Tänkte göra lite reklam för min underbara vän iina!
Där har ni en riktig talang vill jag lova. Hon har precis börjat sin utbildning på Tillskärarakademin i Stockholm och kan inte göra så mycket annat än att lyckas i framtiden. Till mig har hon sytt 2 underbara klänningar och också till andra, en riktigt talang som sagt!


 


Tänk om man vore så kreativ och också lyckas få tankarna och idéerna till en färdig produkt, att få för sig att göra om eller göra ett plagg och lyckas?


Cred till dig iina!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Men vad söt du var då! :D Tack Gull-unge!!

2009-09-08 @ 20:25:08
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback