ren o fin

Hej och hå!
Dålig fart idag känner jag. För det första sov jag till 1, rätt mycket för länge men hade det inte varit för smsande och ett gäng skrikande dagisbarn utanför hade jag kunnat sova bort hela dagen, tur att det inte blev så kanske..

När jag vaknat till liv begav jag mig mot stan och mötte upp 2 av systrarna för en fika på Waynes.





 

Efter det var mitt mission att hitta ett par höststövlar men det sket sig då dom enda jag hittade var slut i rätt size, attans!

Mission 2 var nya hudvårdsprodukter och efter mycket om och men blev det Apotekets Vichy-serie som följde med mig hem. Jag har hört mycket gott om dessa produkter så nu hoppas vi på att dom funkar även på mig!




Cleansing gel 165:- (fick jag iförsig på köpet)
Night cream 189:-
Day cream 169:-


Eftersom jag är galen i ljus och sånt mys när hösten och vintern närmar sig så kunde jag inte heller låta bli att köpa ljuskopparna ovan, 10:-/st på Åhlens.


Nu sitter jag hos systrarna och Kiira meckar förtillfället ihop en rejäl present som vi också jagat efter på stan idag, för visst är det väl någon som har födelsedagskalas på lördag Jennika?


Puss o kram



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback