Håller ögonen öppna för framtiden!

När jag var hemma idag på landet kollade jag och mamma runt på lite bostadsrätter.
Som jag nämnde för ett tag sen så är jag sugen på att köpa nått alldeles eget och inte bara kasta nästan 4000:- i sjön på en hyresrätt på 21 kvm varje månad. Även om jag har satt min egen prägel på min lägenhet så är det fortfarande för litet för att göra personligt. Att ha besticklådan i ett skåp (har inga lådor), förvara allt och inget under sängen (har inget förråd) och inte riktigt få ordning på saker och ting på sitt rätta ställe (har bara ett skåp att lägga allt i, köksgrejer, hårfön, blabla) är rätt jobbigt faktiskt. Jag ska verkligen inte klaga egentligen men man vill kanske också trivas fullt ut?





Vi hittade en del intressant idag men ändå, jag måste ha bestämt mig först till 100% men hittar jag ett renoveringsobjekt i stan/nära på ca 50 kvm och balkong för ett bra pris så slår jag nog fan till, hojta gärna om ni råkar se nått intressant!


Nu är det dags att sova så att jag pallar jobba ihop lite framtida bostadspengar i morrn!


Sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde att du hade köpt din lägenhet. hur fick du tag på en hyresrätt så centralt?

2009-09-17 @ 17:09:16
Postat av: Kim

Sv: Kontakter ;p, tyvärr är det enda sättet om man inte stått i kö hela livet..

2009-09-17 @ 21:52:47
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback