Makeover

Nu har jag fixat klart här hemma, nöjd som fan!
Gud så mysigt jag ska ha det här i kväll i min ensamhet, jo, det blev tyvärr solo idag..

Det är så himla tråkigt att min mobilkamera är totalt kass på att ta bilder med så fort det mörknar för bilderna blir sjukt orättvisa, så himla mycket finare/mysigare på riktigt!

Hyllan innan




Hyllan efter



Sladden ska självklart meckas bort på nått vis men det blir ett kommande projekt. Nu får vi bara hoppas att jag inte vaknar av att jag får en lampa i huvet! Det gick nämligen inte att skruva fast den i IKEA´s lackhylla eftersom det bara är luft i den och aldrig skulle hålla (?) så vi fick fråga oss fram på COOP efter den absolut starkaste dubbelhäftande tejpen så på det viset är det. Jag vägrade att lämna ifrån mig spotten och inse, problem är helt enkelt till för att lösas!


Dessutom har jag ju donat med mina gardiner.

Innan, glest och jävligt.




Efter (värdelös bild, jag vet..)




Så, det är vad jag har donat med i kväll. Nu blir det lite matlagning och sen blir det mys i sängen med TheSims 3 och min otroligt sköna Sim som playar brallan av varenda snubbe, kul spel!

Shit, när jag läser meningen ovan inser jag, fan antingen börjar jag bli gammal eller så är det för att hösten dragit igång som jag är så "lugn".. Utgång ons,tors,fre och lörd känns som ett förflutet men nästa sommar, då kör vi på i samma takt!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Nämen!? Vad är det jag ser, har du mig som bakgrundsbild på datorn? ;)

2009-09-05 @ 09:29:02
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback