Sleep sött

Sådär, nu är kvällen avslutad och det är snart dags att snutta kudde!

Jag fick värsta rycket efter att Kaisa möblerat om och donat i sin lägenhet så nu är det nästan helt rent och fint hos mig, jag blev avbruten mitt i mitt esse av Rikard och hans vän som tittade förbi på ett glas vin, eller ja, en flaska eftersom dom tog med sig den..
 Dammsugning och disk är kvar men eftersom morgondagen också är ledig så ska det styras upp så fort ögonen öppnats!

Städa, städa på en fredag, tralalala (ni minns väl pippis visa?)


Såhär såg det ut hos mig precis när jag flyttat in i november förra året förresten, nu har jag svarta fransgardiner, andra prylar på fönsterbläcket och en välfylld hylla över sängen.





Mitt kök/hall




Nya bilder kommer nog i morgon!


Jag har storslagna planer för morgondagen, ingen slapp-och-släng dag här inte, här ska göras om (det lilla som jag kan fixa)!


Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Saga

Inte DEN Rikard väl?

2009-09-04 @ 12:21:52
Postat av: Kim

Hur menar du Saga?

2009-09-05 @ 08:10:47
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Hur menar du Saga?

2009-09-05 @ 08:10:48
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Saga

Jaa, han som du var ihop med Kim.

Å du...Allt börjar faktiskt ljusna, är så glad!

Varma kramar!

2009-09-06 @ 14:19:28
Postat av: Kim

Okej, jo det förstod jag men vad menade du me "inte DEN Rikard väl?". Skönt att det börjar ordna upp sig i ditt liv!



kram

2009-09-07 @ 07:44:29
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Saga

Hej Kim.

Det jag menade var...Var Rikard hemma hos dig, han som du var ihop med..? Hmmm...

Varma kramar

2009-09-08 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback