Glassigt!

Shit, timmarna går fort!
De senaste 3 timmarna har jag suttit och donat med lite bilder, jag är nämligen inte nöjd med min header och skulle gärna vilja fixa till den en aning.. Det tråkiga är bara att jag inte har något bra redigeringsprogram, ge mig photoshop nu! Jag har inte fått fram ett enda vettigt av att sitta här i alla dessa timmar, så trött jag blir på mig själv ibland! Ingen som har lust att fixa en schysst header till mig? Haha, om det ändå vore så väl!


Annars känner jag mig fortfarande lite halvkrasslig, inte bra!
Det är nog bäst att jag äter lite glass!







Det råder kaos i min hjärna för tillfället så svar på frågor kommer i morrn, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur?!


When everything is made to be broken..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback