Fezt

Herregud!
Det blev en skakig tågresa hem mitt på dagen idag och ett par kringenkrokiga omvägar ifall att illamåendet skulle bli fulländat och en pizza skulle serveras. Så jävla illa var/är det!
Nu har jag iallafall precis vaknat till liv och börjar sakta men säkert känna mig nykter. Den där jävla bålen!!
Kul kväll, mindre rolig bakfylla! Jag skyller på det Frida utbrast, "Du är ju svamp, det betyder att du kan dricka hur mycket som helst och faktiskt kunna skylla ifrån dig på utstyrseln".




Nu råkar det ju vara så att jag lovat en massa människor fest hos mig ikväll så, på´t igen ba! Sjukt motigt vill jag lova, men det sägs ju att det enda som hjälper är en återställare så, låt oss hoppas att det stämmer!
Blir nog en riktigt bra kväll eftersom inte bara jag utan 3 av mina grannar också ska ha fest och vi bestämt oss för att mer eller mindre köra en korridorsvariant! Guld!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback