Fick jag?


Fullt ös idag!
Jobbade ett par timmar och hämtade upp min käre vän Nenne på vägen hem.
 Det blev en efterlängtad premiäröl på förra årets mest besökta uteservering, salt, numer Riverside. Älska kombinationen av god vän, uteservering och öl!

Bildbevis!




Damen skulle sedan hem och återgå till livet, dvs storhandla med sambon. Jag själv har ju som ni vet ingen sambo att storhandla med så gick vidare på stan, shoppade lite jeansjacka, NICE! Den får ni se senare...
Mötte upp Kaisa (som man egentligen skulle kunna kalla sambo med tanke på att vi tidvis sitter ihop..) och handlade lite god middag som vi sen koka ihop. Det blev en riktigt bra rulle på det med, humor på hög nivå, baksmällan.
Vi lyckades ta rökpaus vid ett perfekt tillfälle, haha..





Riktigt bra film för dom som vill unna sig ett extra skratt eller två!!

Ska nog släpa mig hem härifrån snart, det ryktas om förmiddagspromenad i solskenet i morrn! Ledig är man så, det blir till att återgå till vardag och träning..

Hej o hå!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback