Hey hey!


Stressig afton har det varit, afton alltså.. Vilket seriöst ordval, haha.
Hämtade upp iina från ett försenat tåg i Märsta efter jobbet och sen dess har det gått i ett, nu har jag precis slängt i mig lite middag och har börjat planera inför morgondagen.

Det verkar som 90% av Uppsalas partyelit satsar full ut på kvalborg. Det där med kvalborg är nog inte riktigt min grej. Speciellt inte i år, jag jobbar ju faktiskt i morrn.
Men, vad är grejen med att vara bakfull på årets partydag?!
Själv planerar jag en hellugn kväll framför TV:n och kör all in i morrn istället, efter jobbet alltså..
Ja, det suger en aning att missa hela dagen men men, får väl se det som att jag förhoppningsvis pallar kvällen bättre och dessutom får maten serverad, mina underbara vänner väntar nämligen med middagen tills jag kommer!





Back to lyxfällan..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emremagnhild

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-06-17 @ 13:37:32
URL: http://emremagnhild.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback