ICE

Känns skönt att lite mindre än en tiondel faktiskt läser vad jag skriver ;p! Men, tack till er som faktiskt gjorde er "röst" hörd!

Solen skiner, 13 plusgrader och jag fick jobba över 2 timmar! Men, jag är absolut inte bitter! Är på sjukligt bra humör även idag och har också hämtat ut ett paket från H&M och varit på IKEA för att införskaffa innerkuddar till kuddfodralen jag köpt och ett överkasst. Blev även lite kläder men, ni som känner mig vet. Det orkas inte provas just nu på en gång, det tar jag när det är dags att användas..

Gjorde ett riktigt kap på H&M.com faktiskt, köpte två av dessa kuddfodral, 19:- st.
Stekigt! Lite värre att dom (på IKEA) inte hade det måttet jag ville ha på innerkuddarna och att jag körde den klassiska "Kim-grejen", köpte iaf och mycket riktigt, det blev för små. Får beställa nya från H&M istället.




Värt att tillägga, årets första isglass är avklarad! Solero fruit ice, en nyhet som av mig får 3 av 5, god men det var till och med fruktkött i den, smakade som annanas som legat i frysen helt enkelt.





Nu blir det lite käk och sen pulsmedelpass på friskis halv åtta!

Puss o kram


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback