Manga


Mysig kväll med salongsberusat sällskap och riktigt goda alkoholfria drinkar till mig!
Hemma igen dock, är man så jäkla duktig och bangar så kan man ju lika gärna fortsätta i samma spår och vakna upp hyffsat pigg också, dagens sanning?

Stan vimmlar förövrigt av Mangafreaks. I torsdags gick jag förbi Vaksalatorg och folk tältade för ett evangemang som uppenbarligen var idag, igår också kanske? hörde att det tidigare år varit flera tusen personer på detta. Men till saken, jag tycker personligen inte att jag såhär offentligt brukar vara elak eller klanka ner på folk men HALLÅ!? Hur i helvete kan man gå runt och se ut som en mangafigur med kappa, svärd och målat ansikte frivilligt?! Spatsera genom stan med huvud högt och latja runt?! Det där är utom mina gränser men men, kul att dom har kul? Glad är jag dock att jag var både nykter och körde bil, tänk att vara dyngrak och stöta på ett sånt gäng vid husknuten, livsfarligt!

Sökte på evangemanget som jag nu också vet heter Uppcon, och fann denna bild, mardrömmar nästa?!





Tänk om någon av dom går vilse och jag skulle glömma låsa dörren, tänk att vakna upp med att en seriefigur står i dörröppningen. Haha, nej förlåt, jag ska inte driva mer men det fascinerar mig att man kan ha så totalt olika intressen och vara så inne i en livsstil som består av fantasi..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback