MR Å


Nu har jag äntligen lyckats hitta ett trådlöst, i hörnet av sängen..
Sjukt va isolerad man blir utan internet! Fjärde dagen nu, jag undrar när det kommer tillbaka, vet att hela huset har problem..

Helgen, vad ska jag säga?
 Fredag sjukt kul tills alla shottar slog till, aldrig mer shots!
Lördagen väljer jag att inte kommentera men jag kan ju säga så mycket som att jag inte pratat med en människa (annat än på telefon) sen i fredags natt och dessutom varit utan internet så. Känner mig en aning nere nu..!
Förhoppningsvis styr det upp sig i kväll, bio med Kaisa står på schemat!




Tur att man har vänner att tycka om, för fyfan vad jag mår DÅLIGT!! De behövs för att kunna se ett litet ljus..





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback