The baseballs


Haha, som ni ser på inlägget från inatt, vi var lite övertaggade igår!
Men, jag berättar historien iallafall!

Jag och Jennika hamnade på Bullit, satte oss sedvanligt vid ett bord och ordbajsade.
En kille kommer fram (pratar engelska) och frågar om han får slå sig ner, han var väldigt noggrann med att poängtera att han inte ville vara ivägen. Vi sa okej, mest för att vara snälla, inte för att vi ville.. Ja, ni vet ju hur det där kan gå till när man inte direkt är på jakt.
Vi pratar lite, gäspar lite, säger att vi ska hem och sova snart. Jag känner mig lite elak så jag frågar lite om vad han gör i Sverige (han var tysk), han påstår sig vara på turne med sitt band. Han bjuder in oss till Stockholm i morgon där dom ska ha en spelning, vi tittar på varandra och hittar på ursäkt efter ursäkt för att vi inte kan komma.

Tiden går, vi pratar lite till. Jag känner att jag måste bara fråga vad det är för band efter att jag känner igen hans kompis som glider in och säger " This is a great guy". Vad får jag för svar?!
The baseballs!
Tror ni jag och Jennika led av lite ångest för att vi varit rätt otrevliga och tackat nej till deras uppträdande som jag såg på livenations hemsida ska vara ikväll på circus.
Lite skumt att jag faktiskt såg dom på nyhetsmorgon dagen innan..





Just han som la in en stött ser ni i sekund 15-17, the pianoplayer.
Hahaha, märker ni att jag känner mig lite ballare än vanligt?! Haha, loooser..
Men lite kul är det allt, erkänn?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Asså, Kim, det där va INTE okej! Ångest är vad du förtjänar ;)

2010-04-28 @ 13:22:50
URL: http://fadetogrey.blogg.se/
Postat av: Jennika

Fan vilka torskar vi är!!! Haha... tänk om vi bara hade suttit kvar där ett tag.. kanske hade blivit riktigt hot n cold alltså...

2010-04-28 @ 20:26:49
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: emely

hahah KIIIIIM! fyfan vilken lyx att träffa dom. JAG VILL MED! :) haha!

2010-04-30 @ 10:15:54
URL: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback