The days of our life


Himla trevligt är det att komma hem efter 1 1/2 dygn och det rent ut sagt stinker bajskorv i lägenheten!
Jag tror nog att någon lånat huvudnyckeln av hyresvärden och placerat ut nått riktigt snuskigt på osynligt ställe för såhär kan det faktiskt inte lukta av pyttelite disk?! Jaja, nu vet ni iaf det, mig vill ni inte besöka i kväll..

Hursom, gårdagen var sjukt bra. Kollade på filmen från "the golden fjortsidagar" och jag måste erkänna, lite skådespelartalang har vi allt. Värst av allt är att vi knalla omkring på Arlanda med mick och hela köret. Fick även en liten insyn på en galet vild hemmafest jag hade för 2 år sen. Sjukt kul att man filmat sånt!!

Jag och Jennika 2004





Dags att ägna sig åt sånt där kul man kan göra en lördagskväll, laga mat, städa och deklarera!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback