Mycket vill ha mer!

Några bekännelser från mitt hjärta.
Just nu vill jag..

- Först och främst vinna en rejäl summa pengar för att kunna fullfölja dessa viljor.
- Att alla mina vänner ska må lika toppen som dom förtjänar!
- Tatuera mig.
- Köra IPL på hela kroppen (hårborttagning med laser)
- Förstora tuttarna.
- Kunna gå problemfritt i mina nya höga skor (alla alla de andra 10 high heels'en som bara står och dammar igen).
- Fixa naglarna.
- Pussas och kramas.
- Åka utomlands tills det blir högsommar.
- Ha en riktigt bra kamera och photoshop.
- Dela (eller ja, okej, en varsin då kanske) en kall öl med precis alla mina kära och bara njuta av stunden.
- Färga håret.
- Ha en ny svart skinnsoffa.
- Återuppleva midsommar i Marbella igen.
- Få massage.
- Vara kär och galen.
- Ha en Audi R8.
- Gå en snabbkurs i att bli DJ och sen vara överste ybergrym och rocka alla dansgolv.
- Ha en privatchaufför (som kör min R8 när jag själv inte "orkar").
- Slänga 99% av min garderob och köpa nytt.



Många viljor och herregud vad jag är utseendefixarad?!?!
Jag kanske ska följa mammas råd, hitta en rik, lagom snygg man runt 30-års åldern?
Fast jag tror nog jag går på pappas motto som han alltid säger när han frågar om grabbarna i mitt liv och får samma tråkiga svar, "haha, näru"!. Han påstår att det är som att vinna på triss, "plötsligt händer det"! Känns skönare än att jaga nån stereotyp faktiskt..

Så, jag fortsätter nog med att spela på hästar en gång i veckan..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Jag kan typ instämma på 3/4 av den där listan... Fan, när ska vi bli rika Kim?

2010-04-22 @ 22:35:49
Postat av: jill

Samma här. Vill oxå allt det där. Får lita på din pappas ord att det "plötsligt händer!"

2010-04-22 @ 23:01:49
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback