SÅJA!


Goddag!
Idag har varit en bra dag so far. Jag har mått oförskämt bra med tanke på gårdagens långa dygn, alkholintaget pågick under halva mina vakna 20 timmar så jag måste verkligen säga att jag mår bra mycket bättre än vad jag förtjänar. Bra det med tanke på att jag faktiskt jobbat idag!

Lite mer om gårdagen. Vi spenderade ett par timmar på Friday´s med en massa drinkar och sånt gött, det blev även en massa mat där. Vi begav oss sen till globen för att hinka lite till innan det var dags för självaste höjdpunkten, The Last Bounce. Som sagt, vilka sjukt begåvade människor!!

En av grabbarna som var med igår, sjuk..



Efteråt hade vi turen att få skjuts från dörr till dörr och sen var det bara byta om och ge sig ut på nya äventyr i Uppsala. Som vanligt blev det Saluhallen och det bjöd även det på en massa trevligheter! Dagen slutade kring 4-tiden i morse för min del och ja, vilken dag! Tack mina underbara vänner för att ni är just det, mina vänner!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en lite tävlingar.

Men det kommer nya tävlingar hela tiden.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-04-25 @ 20:27:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: jill

Tack själv du underbara!

2010-04-25 @ 20:51:53
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback