The future!


Tillbaka till verkligheten, måndag och jobb..
Tur att man har så mycket att se fram emot den kommande tiden!
-En dejt med Jennika är bokad i veckan, en sväng in till Stockholm och spendera ett par mysiga timmar.
- Bounce med mina dansbrudar den 24 april.
- Sista april i Uppsala.
- Sommar, semester, Gotland och bara njuta av att det faktiskt är sommar.







Sen har vi ju allt det andra i livet som man inte har en aning om, vad gör jag om 5 år?! Sjukt spännande när man funderar över det! Bor jag i Uppsala, kör jag solo, har jag barn, jobbar jag kvar, vad har hänt under de senaste 5 åren? Som sagt, livet är faktiskt riktigt spännande!!

Djupa tankar såhär som start på en ny vecka! Känns prrraa!

Ha en fin dag!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad roligt, bounce är ju riktigt grymma! Hoppas tat du har haft det bra i påsk! puss

2010-04-05 @ 14:05:54
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback