B-day

.

Idag har so far varit en såndär "nyttig" dag.
-Äntligen är nya sängben på plats och lådorna befinnar sig där dom ska vara, UNDER sängen! Jag tror inte riktigt ni förstår men jag får panik av grejer överallt och 3 feta lådor i mitten av golvet i en lgh på 21kvm är inte min grej.
Ska inte ta åt mig all cred, min kära far var här och hjälpte mig

-Städat hela lägenheten har jag gjort.

-Massage är också bokad på tisdag, behövligt!

- Har sökt en massa kurser inför hösten (japp, sista minuten) och även kommit in på en idag. Osäker på vilken det blir..

- Krånglat med tele2 och tre angående min nummerflytt som kommer ta en evighet, börjar bli lite drygt att knalla omkring med 2 lurar.


Födelesedagen närmar sig med stormsteg och båda mina föräldrar kommer att vara på annat håll. Pappa hade med sig lite godsaker när han kom hit så, firandet har redan börjat :)!
2 av paketen var godkända att öppnas nu.
Ett invisible shield till min nya iphone sitter nu på plats (fan vilket meck att få dit..) och ett "armband" att ha telefonen i vid träning/promenader är också i min ägo, kanon!

Det stora paketet och kuveret var dock strikt förbjudet att öppna innan själva dagen, svåååårt men jag ska nog klara av att hålla mig..!




Nudå?
Uttråkad, det regnar och jag får lite ångest över att jag inte släpat mig till gymmet.
Undrar om jag någonsin kommer bli den människan som njuter av att göra precis ingenting ensam?

Nej, nu ska jag rycka mig i kragen och träna lite hemma åtminstonde. På med musiken och köra!!
Sen blir det nog en liten handling och laga något gott till middag. Kanske jag lyckas med en hel kväll i ensamhet iaf?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

WOHO! Snaaaaaart blir du hela 22 år. :D

2010-08-18 @ 00:13:57
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback