Nytt!


Helg! Jag är rätt så himla otaggad på just helg nuförtiden..
Rättare sagt det som helgerna tidigare har haft som innehåll. FEST dag ut och dag in, kul men bara tanken på att komma i "mood" gör mig matt! Fick höra häromdagen att jag fått bredare röv också.. Jag kanske börjar bli gammal.. HJÄLP! Eller så är det sommarens intag och helt enkelt bara Uppsalas krogliv som orsakat detta?
Ska försöka börja peppa inför nästa helg redan nu, försöka komma i form för då blir det massiv utgång i Stockholm för att fira Jennika! Förmodligen det enda krogbesöket den här månaden så ladda allt och satsa allt är nog det som gäller!! (Ser ni hur jag iaf försöker peppa?)

Istället för att lägga pengar på utgångar den senaste tiden så har det blivit lite shopping.
Här har vi gårdagens, sjukt nöjd med allt!




Skor - August Johansson




Skjorta - H&M




Tröja & handduk - Gant


Over and out - Powernap!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: avdashkova

oooh de där skorna gick jag och pillade på i förrigår.. så himla snygga!!!!!!

2010-08-31 @ 00:42:24
URL: http://avdashkova.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback