High!


Som ni kanske märker på uppdateringen så har jag fortfarande semester och njuter till full(o)!
Eftersom jag numera också är medlem i iphonefamiljen har datorn fått vila. Nu ska jag bara massera geniknölarna så att jag kommer igång med bloggning från mobilen, snaaart, snaaaart..

Vila på dagarna och full fart på kvällarna och nätterna, precis som det ska vara enligt mig.
Lite ågren över de femsiffriga som har spenderats och kroppsslitaget men, det är väl nu jag lever? Hursom, bortser man från den obefintliga brännan så har dessa 4 veckor varit guld! Spara pengar (lycka till..) och träning ska jag ta tag i när hösten knackar på dörrn..

Sen sist har det som sagt hänt en del.
Sällskapande (somförövrigt säkert inte ens är korrekt svenska)








Party, party, parteeeey.






Herrejesus.. Tanken slog mig när jag letade random bilder, jag har tagit ca 400 bilder och 80 % av dom ser ungefär ut såhär, pose, pose, pose i olika vinklar, miner och utstyrslar, oh my..
Hahahahaha...




Nu laddar jag inför en sista kanonhelg av semestern.
Idag blir det till att svira mina nyrakade på nått lämpligt ställe med mina kära föredetta gymnasiehomies, mycket bra!

I morgon bär det av till ännu en stad, Norrtälje ska gästas. Kräftskiva och ett efterlängtat besök på en nattklubb ska göras tillsammans med Nina som så passande råkar bo just i Norrtälje!
 
High on life!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: sotavarelser

Hej,mycket fin blogg! Vad har du gjort idag då?:)

kram. www.sotavarelser.blogg.se

2010-08-14 @ 16:30:36
URL: http://sotavarelser.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback