WooopWoooop!


Nu är det hög tid att uppdatera!
Jag tänkte säga att jag haft mycket  för mig i helgen, men, helgen har ju knappt börjat!

Födelsedagen var mer än guld!
 Jobbade 10-19.15, fick jättefina presenter av tjejerna på jobbet!
Hämtade upp Jennika, iina och Nenne i Märsta för födelsedagskalas väntade, dock inte på mina 21 kvm utan vi var hos Kaisa där även Frida, Kiira och Kalle väntade. Vilka jäkla vänner jag har, galet bra!! Presenten kan vi utelämna ur bloggen men jag är riktigt nöjd ;p, tack tjejer!
Mat, en smaskig morotskaka och vin på det.





Jag och dom två vännerna som följt 18-19 av mina år i livet valde att fortsätta kalaset hos mig när det var läggdags för övriga arbetare.





Halv fyra kände vi oss nöjda och jag kan faktiskt inte ha fått en bättre födelsedag,
tack, tack o tack mina vänner!!


Gårdagen bjöd även det på festligheter, andra kräftskivan för i år.
Jag höll mig dock borta från både kräftor och utgång, känns mycket bra!
Jag slog dessutom rekord i att ta roliga/konstiga och misslyckade bilder.
 Haha, några smakprov har ni här.

Skulle kunna mörda för den sista kräftan?!




Vem blev snyggast?




Nu sitter jag och laddar för "fullt hus", brorsan med familj kommer straxt över på födelsedagsfika. Haha, det blev många "födelsedagar" i år. Tisdag, torsdag, lördag x2 och nästa vecka. Kul att man kan fylla år flera dagar!

I kväll är kvällen med stort K!
Mys i Norrtälje och en födelsedagsfest väntar.

High on life!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Trondelle

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-06-07 @ 20:03:23
URL: http://trondelle.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback