25 DEC


Julafton igår.
Spenderade dagen på jobbet, eftermiddagen/kvällen hos familjen.





Goda nyhter, fick slantar till Sälen så nu jeflar blir det av!
Såg ju rätt mörkt ut ett tag med tanke på att bilen ska in och fixas efter avkörningen men, snälla föräldrar gör det möjligt!
Av Mattias ska jag få gå och fixa mina naglar, YES! Lär ju inte finnas tider till nyår but still, har velat haft naglar länge!

Fick även lite julklappar av hans familj, hur gulligt är inte det då?



Linne från Melle



Tack, tack och tack!!!

Nu sitter jag och kärleken och laddar upp på olika vis, hans framför playstation och jag framför datorn.
I kväll blir det rajraj mina vänner, Piren ska gunga som aldrig förr!
Jag ska ju som sagt i stort sett bara köra alkoholfritt och dra mig hemmåt när festen börjat, but still, kul ska det bli den lilla stunden det varar!

Hejpa!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback