BK


Åh jag vet..!
Det känns lixom som att jag inte hinner blogga, fast det gör jag ju så jag ljuger ju om jag säger att det faktiskt är så. Men, jag spenderar nästan ingen tid framför datorn. Nån gång i veckan startas min, jag antar att det blir lite så när man har iphone..

Men, förutom Mattias snygging till syster Melle så är det ju faktiskt ingen som kommenterar eller ens nämnde något om att jag skulle fortsätta blogga, kom igen, för det var ju lite den frågan jag ställde i förra inlägget. Jag vet ju att jag absolut inte bara har 1 läsare..

Sen sist har jag
-Varit på en riktigt trevlig julmiddag. God mat och gott sällskap.

-Dragit någon shot och festat till det med min man. Du underbara människa!!

-Kickat ass på Monopol (jag ruinerade alla och till och med banken konka mot mig och hade en skuld till mig på 40.000, haha). Lina och Nina fick sig en omgång, jag får nog aldrig vara med igen..




- Bakat
med mina snygga tjejer. Lussekatter blev det och för en gångs skull blev dom riktigt bra!




Nu blir det dejt med Kiira och Kaisa på friskis klockan 10.00 sen blir det nog lite häng på stan skulle jag tro innan det är dags för jobb i eftermiddag.

På återseende (oftare än vanligt :p)


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill inte att du ska sluta blogga,jag äähäälskar din blogg. och nej förmodligen får du aldrig mer spela monopol med oss:P.PUSS! ses imörra hjärts

2010-12-14 @ 18:06:57
Postat av: Kiira

Bra dar kim! Inte sluta blogg, minst ett inlagg varannan dag;) puss

2010-12-14 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback