Djupa andetag



Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Jag är så sinnessjukt nervös!
Första mötet med svärmor om mindre än en timme, lunch på stan.
Himla kul men vafan, varför utsätter man sig själv för sån här press, jag är verkligen jätte nervös, massvis med jätte..!
Åh, kommer jag överleva eller kommer en hjärtinfarkt ta mitt liv innan det är dags?

Gosh...

Man brukar ju tala om väder och vind när man är nervös.. Snöigt ute..
Utsikt från min karls lägenhet. Tänk sommar, då kommer det befinna sig en park och ett "soldäck" nedanför här vid ån.



Nej, nu måste jag gå ner och smygröka innan det blir för tätt inpå.
Borsta tänderna i en kvart lär behövas efter..
Första intrycket, känn pressen Kim..

Haha, jag må vara störd..!

Update 15 min senare: Farmor och syster följer också med!

Wish me luck!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Haha.. jag dog också lite när du skrev att syster och farmos och hänger på ;) haha.. sötis. Det kommer gå galant! Men ger dig ändå en liten spark i rumpaaan! puss

2010-12-02 @ 11:10:03
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback