Flyger Jakob?


Haha, jag dör en smula ofta nuförtiden. Inte för att jag dör men när man brister ut i asgarv sådär plötsligt, vet inte hur många sms/mms jag skrivit och fått med innehåll av meningen "jag dör" (Undrar varför man säger jag dör i sånna sammanhang, när man asgarvar, man dör av skratt, skrattar man så att man kvävs?)
Jag dog precis en gång till idag.
Lite internt men..
Jag och karln slog på stort och lagade Flygande Jakob i lördags.

Beviset




Fick precis ett mms med detta innehåll.





Konstigt det där egentligen.
Jag har sagt "Flygande Jakob" max 10 ggr i mitt liv och nu helt plötsligt dyker det upp nått sånt här sammanträffande? Sammanträffande, haha..
Det är ungefär som när någon man känner är gravid så är alla gravida, när man vill ha långt hår så har alla långt hår, när man pratar om något som aldrig inträffar så gör det helt plötsligt det en kort tid därefter.
Är det verkligen så eller är det bara för att man uppmärksammar det aktuella? Förmodligen men lite läskigt är det allt..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

ahahh den perfekta första daten-middag!



Jo tack allt är bra, lever vidare i skaune!

2010-12-07 @ 10:11:28
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha!

2010-12-07 @ 12:39:36
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback