Nails


Godmorrn!
Konstig morgon, vaknade vid sju och pussades lite med min man, inget konstigt med det men jag kunde verkligen inte somna om sen. Inte likt mig, sen när blev jag pigg kl 7?! Slog på TV:n och slappade i sängen, somnade om straxt efter åtta och nu, nu när jag skulle upp så var det otroligt jobbigt, kunde det inte ha varit tvärtom?

Idag ska jag fixa min naglar, tjiho!
Det blir inte på salongen jag fick presentkort på, det sparar jag, de hade inga tider innan nyår.
Så, Princess beauty i väsby c blir det. De har elever som gör för 300:-, 3 ggr så billigt alltså. Nu hoppas vi bara att det har den effekten att de är mer nogranna just för att de är elever.
Kör på svart och silver på nyår så, även naglarna kommer att gå i silver.
Ungefär såhär.



Mobilbloggar resultatet sen.
Tills dess, Ha en fin dag!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback