SH OP TI L U DR OP


Man skulle kunna påstå att det råder lite fest hos min man just nu, enmansfest alltså..
"Bra tryck" heter playlisten och ja, nog blir det bra tryck på mig iaf. Tänk vad musik kan få en på bra humör!

Jag har både lunchat med kärleken och shoppat lite grejer på "stan", säger man stan eller byn?

Julklappar, massa underkläder och lite annat smått och gott blev det.
Har letat efter en riktig bling-bling ring i silver till nyår och yes, idag hittade jag den.





Åh, jag längtar till nyårsafton som faen!
Juldagen näst på tur. Jo, jag längtar lite dit också eftersom festen på Piren med all säkerhet blir av världsklass MEN, jag jobbar dagen efter, 06.30 rullar bilen, suger rätt hårt att behöva jobba just den dagen..
Det kommer kännas rätt tungt att haffa en taxi hem där vid tolvslaget men men, desto större anledning att se fram emot nyår, då blir det brakkalas!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback