Some kind of wishlist





1. Eleven.se, Smashbox, färgen heter "paut"
2. kandeeshop.se
3. yumebyellie.se
4. Guldfynd

Åh, det här med att önska sig julklappar är ju inte alltid helt lätt..
Jag önskar mig typ allt.. Nya saker varje dag dyker upp i mitt huvud.
Jag är nöjd som det är men, lite av en materialist är jag nog. Jag gillar saker.. Jag gillar presenter, vem gör inte det?

Förutom ovan nämnda har jag också funderat på lite snygga träningskläder, skulle behöva ett längre linne, långa träningsbyxor och framförallt träningshandskar.
Naglar och en hårfärgning skulle också sitta fint.
Pengar.. Pengar behöver jag till Sälen i februari. Men det kanske säger sig självt? Vem behöver inte pengar?

Varför har jag så svårt att önska mig saker, en känsla av att "begära" saker besöker mitt psyke, jag gillar inte känslan. Ni ser ju själva, jag "skyller på" "vem gör inte det?, vem behöver inte pengar?"
Haha, jag har fått tillsagt att jag inte ska tänka och analysera saker så mycket, jag kanske borde ta åt mig?




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

Snygg ring från guldfynd där ;)

2010-12-16 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback