BLANK



Okej, minns ni att jag för lite drygt 1 månad sen la upp en bild på en stackars övergiven cykel och konstaterade "Herregud så mycket snö vi har"?
Förutom att konstatera att den tyvärr fortfarande är alldeles ensam och övergiven så måste jag ju stryka ett streck över det där jag sa med mycket snö och använda dessa ord i nuet istället.
Heeelt sjukt mycket snö är vad det är!





Mysigt, synd att man måste ge sig ut på vägarna bara annars hade det ju faktiskt varit alldeles fulländat såhär vid jul. Men sen, då får den faktiskt smälta bort och ge oss lite grönt ute istället.
Snart, snart, snart är det sommar och jag har aldrig längtat så mycket som denna vinter!

Snart kommer han hem.
Det innebär att jag nu ska ägna mig åt matlagning, åh så mysigt det är att laga mat för två och inte bara till mig själv!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback