Simply the best!


Det blir lite dåligt med uppdatering såhär på helgen.
Som många andra helg spenderas denna hos min kärlek i Norrtälje, jobbar gör jag också så det blir inte så mycket mellanrum däremellan att blogga på.
Men, jag passar på medans herrn "rakar" huvet. Nej, inte helt då men lite snaggat sådär.

Som jag nämnde i tidigare inlägg så är ju herrn en sort för sig, en sort som tillhör den absolut bästa sorten, den bästa är vad han är.
Inte nog med att jag fick låna hans vrålåk mina 14 mil fram och tillbaka till jobbet idag. Han ha varit och både fixat och satt på nya vinterdäck på min bil, hur underbar är han inte?! Med sproilans nya slipper jag sitta och skaka läpp varje gång jag kör min bil, förhoppningsvis klarar jag mig från att köra av också..!

Vråååålåket, helst ville jag inte byta tillbaka till min men det behövdes väl knappt sägas?




Här är det vinter vill jag lova, bilden är tagen igår och det har snöat ännu mer idag..




Nu väntar både herr och dambesök.
Herrn ska sällskapa lite innan det är dags för dom att bege sig mot jobbet deras, bossa på nattklubb gör han också min man. Damen ska också sällskapa i någon timme för att sedan gå på glöggkväll.
Jag blir hemma jag, nån bra film och en påse godis, alldeles i min stil i kväll. Orkar inte riktigt följa med karlarna ut och härja, jobb öppning-stängning i morgon.

Puss sålänge!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

audin är verkligen snygg! hoppas att du har dte bra? är du kvar på kappahl? puss

2010-12-06 @ 10:20:59
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback