Böjvla


Sånt här gör mig bara ännu lyckligare

"va skönt att du är glad,det är du väl tusan värd!!åh jag är så avis på dig kompis!!så himla naajs för dig att åka till nyyyy jååårk:).puss o kram hela dan//nina (den fina som gick på en lina ända till kina utan att grina)"

För det första är den skriven av en underbar människa, för det andra är det fina ord (och en aning skruvade..), för det tredje är det en kommentar. Ursäkta men mina läsare suger på att kommentera!!

Nu ska jag fortsätta denna fina dag med att åka till Upplands väsby för att käka och lira lite bowling med mina kära kollegor. Ska bli kul att visa upp mina proffskvaliteter, jag kommer garanterat att kicka deras asses!







Jag är bäst, ingen protest!!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback