De e la gött!


Efter att ha degat i soffan precis hela dagen kom jag på att det faktiskt är fettisdagen idag. En liten tvångstanke tvingade min sjuka kropp iväg på ett mission, att köpa mig en semla.
Väl på plats letar jag ihjäl mig efter kyldisken där jag väntat mig en eller två smaskiga och vad ser jag? Jo, det är tomt. Så, jag tog mig igenom en sjukt jobbigt promenad för ingenting?!
Det accepterades inte av mitt sötsug så, det blev en vaniljbulle istället och lite choklad. Är det fet-tisdagen eller fettis-dagen som jag väljer att säga, så är det!





Sen väntar lite glass ikväll! Mmmums.
Tur att det är ett tag kvar tills man måste ta tag i beach 2010 ordentligt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback