Flugfan!

Hemkommen från jobb, sjukt trögt med folk idag så rätt trist.. Men, pengarna rullar in som dom ska!

När jag kliver innaför dörren möts jag av en doft som kan jämföras med sur f*tta, fy i helvete!
Jag har ställt fram 2 fat med ättika i för att de blom/bananflugor som bosatt sig hos mig ska försvinna men, de svärmar fortfarande överallt och det luktar helvete. Hur ska man få bort kräken??!






Jag vågar inte riktigt fundera över hur många som tagit sig in i min kropp. Med tanke på att köket sitter ihop med resten av lägenheten. Uuäääää!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: dammsug upp dem. De gör jag. De brukar försvinna då.

2010-02-13 @ 22:56:18
Postat av: Kim

Haha, toppentips, den ska provas i morrn!!

2010-02-13 @ 23:18:11
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback