fridag!


Hemma från jobb och har till och med hunnit med både handling och matlagning!
Sjukt skönt att inte sluta 19.15 för en gångs skull..

Däremot är jag fortfarande lika trött och kraftlös. Någon som har något tips för hur man ska bli lite piggare?
Provade ju som bekant Artic root, rosenrotsextrakt. Men resultatet har jag inte riktigt känt av?

Hur som helst så måste jag samla in lite krafter för snart ska det knallas till Kaisa där det väntar fredagsmys deluxe!






På vägen dit blir det också upphämtning av paket, nice!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lisa Karlsson

Hej! :) jag har ätit de där tabletterna, och det tar cirka 1-2 veckor innan man känner av dem :) Jag blev själv lite piggare, ibland mer pigg o ibland mindre pigg :) Men ge de 2-3v igen :)

2010-02-13 @ 00:24:42
URL: http://leeejsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback