kanske..


Tog bort det senaste inlägget, kände mig lite fööör bortskämd.. Vilket jag inte gillar, någonting i mig säger att jag inte vill ta hjälp av mina föräldrar hur som helst. Jag har mer eller mindre, åtminstonde försökt till mitt yttersta, klarat mig själv i 4-5 år och hoppas på att kunna fortsätta så, jag vill inte vara beroende av någon.
Däremot står jag fast vid mitt otroliga tack till min pappa! Bättre får ni fan leta efter, det gäller också min mamma!





För er som inte hänger med i svängarna så tror jag att det har löst sig med resan, det blev rätt mycket dyrare än vad jag väntat mig men å andra sidan betalar jag väldigt lite för flyget.. RMI, rätt mental inställning!
Jag ska inte ropa hej, allt är inte klart men det visar sig i morrn!


Tills dess får ni sova sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback