Loppan


Nu är jag hemma efter en låång dag..
Sömntimmar = 2, trött = ja!
Efter ännu en galet bra kväll med de nära och kära så blev det också ännu en efterdojja och sen natt/tidig morgon.
Men, det var bara att pallra sig upp och lägga på ett leende för kl 10 var det dags att slå upp ett bord på loppis!
Just nu mår jag som en påse skit och behöver sömn mer än allt annat i världen men dagen har gått över förväntan så, ett par hundringar rikare och klädesplagg fattigare, det behövdes!






Så, i kväll blir det slaaaappt!
Jill tittar förbi och säger hej snart men efter det besöket lär jag somna gott (i min trasiga säng..)


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

hoppas att du får en trevlig start på veckan! Vad är detta för en megaloppis?! puss!

2010-02-08 @ 08:27:01
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback