Några tankar..


Gokväll!
Sitter här med en mumsmuns och kaffe, försöker piggna till så att jag åtminstonde inte somnar innan tio för just nu känns det som att sömnen knackar på dörren. Sjukt tråkigt, hatar att jag ska vara så trött hela tiden. Hade ju hoppats att min lugna helg skulle ge mig lite ny energi men njaaa, det går sådär med det.

Även denna kväll spenderas i ensamhet, om det är bra eller dåligt har jag lite svårt att avgöra. Jag är i alla fall grymt stolt över mig själv, jag som inte gärna är ensam har den senaste tiden klarat det bra. Det känns helt okej och jag känner inte längre att jag är "beroende" av sällskap. Jag känner inte stressen på samma sätt..!
 
Så, i kväll blir det jag, en chokladkaka och melodifestival!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback