Solen



Dagens träning är avklarad och även så lunchen!
Nu blir det en långpromenad och lite solarium på det. Det är sjukt fint väder ute, tänk om hela vintern kunde vara såhär, -3 grader, massa snö och strålande solsken.. Det vore nått!







Allra helst skulle jag vilja sitta på toppen av nån skidbacke med en öl och massa goa vänner. Tänk så mysigt..
Påminner mig om mina yngre dagar, inte ölen kanske men alla dagar som spenderats i bla. Österrike.
Jag och pappa åkte en dit en gång och året och sen till svenska fjällen minst en ggn/ år, tänk vad man har åkt i sina dagar. Nu däremot, vet jag inte riktigt hur man gör? Haha, nejdå, det sitter väl i, precis som det gör att cykla.


Ut i solen med er!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback