Vill ju



Har ett sjukt shoppingbegär förtillfället, farligt att det kan dämpas med endast ett litet klick.

Men, just det jag vill ha verkar vara slut. Sjukt irriterad över att linnet nedan inte längre finns i min storlek. Förstå så bra det hade passat till mina gula convers?! Ni har hört det förut, jag älskar trycket!
 Kommer förövrigt ifrån Kandeeshop.se.

Ett par paljettleggings ligger också högt upp på "måste" ha listan. Någon som har sett några på senaste tiden, verkar också vara slut överallt?





Längtar dessutom en massa efter mina skor som är i min ägo om ca 2 veckor! Alla färger är förövrig helt slutsålda så där är jag sjukt nöjd över att jag hann med båda svarta och turkosa!







Snart får jag köpa en större lägenhet för att få plats med allt för en garderob till är inte riktigt aktuellt på mina ynka kvadrat.. Eller så kanske jag ska rensa på riktigt? Tråkigt att rensa bort och det slutar alltid med att jag plockar upp dom ur "ge bort påsen"..

Nu ska jag kika vidare!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback