Angelica

Godmorgon alla bakfulla medmänniskor!
Det blev utgång i går även för mig och min vän, mycket trevligt men inte så många som delade våran idé om att gå ut tyvärr.. Det blir vad man gör det till har jag hört och vi lyckades!

Någon bad om en närmare förklaring vem min okända vän är.
Denna rocker Angelica är 22 år gammal, pluggar till gymnasielärare och kilar stadigt med hennes Dennis.
Som jag sagt många gånger förut så har vi också varit sambos, i sådär 1 månad när jag i stort sett bodde i en resväska efter breaket med exet mitt.
Kort sagt, en underbar stenhård brutta som vet vad hon vill här i livet!








Hittade en bild på hennes dator från i somras, jag vill bara poängtera att jag gärna blir såhär brun igen..







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: pylvis

haha pluggar frida för något dåå?

2010-01-03 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback