Harmonisk


Ikväll blir en väldigt lugn sådan. Ska bli riktigt skönt!
Jag vet inte vad det beror på men utgång har kännts långt borta nu i 2 helger. Får hoppas att det fortsätter så?

Nu står maten i ugnen. Kyckling, grönsaker, paprika&chili creme freiche och ris, riktigt gott!
Efter det blir det en låång dusch med inpackning och ansiktsmask på det. Jag ska verkligen ta hand om mig själv i kväll.






Dessutom har jag köpt en massa gott (och läskigt nyttigt) som det ska smaskas på.






Låter faktiskt som en skön omväxling om man jämför med hur helgerna brukar se ut.
Det kan jag behöva..




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jenny

vad för inpackning använder du?:)

2010-01-09 @ 19:52:31
Postat av: Kim

Jenny - Jag använder: Nutri colorcreme av märket Revlon. En inpackning som finns i olika nyanser beroende på hårfärg. Fungerar som en asbra inpackning samtidigt som den ger din hårfärg det lilla extra!

2010-01-09 @ 20:56:17
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback